نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی بارسلونا و رئال مادرید (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) | الکلاسیکوی نیمه نهایی در حد فینال!

  • کد خبر: ۱۵۷۲۳۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
ساعت و تاریخ بازی بارسلونا و رئال مادرید (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) | الکلاسیکوی نیمه نهایی در حد فینال!
مسابقه برگشت بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه (۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲) در استادیوم نیوکمپ برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان ژاوی که در بازی رفت موفق شدند با یک گل رئال را در مادرید شکست دهند، این روز‌ها در بهترین فرم خود قرار دارند و به نظر می‌رسد برای صعود به فینال این رقابت‌ها کار چندان سختی در پیش نخواهند داشت. رابطه دو باشگاه بارسلونا و رئال اخیرا به دلیل پرونده اتهام رشوه و تبانی به بارسا و حمایت رئال از این پرونده بهم خورده است. کهکشانی‌های رئال که در لیگ تقریبا قافیه را به بارسا باخته اند، فعلا تمام تمرکزشان را روی دو جام باقی مانده ذاشته اند و امیدوارند در گام اول موفق به صعود به فینال جام حذفی شوند و بعد از آن برای لیگ قهرمانان اروپا برنامه ریزی کنند. در سوی دیگر میدان، اما آبی و اناری‌ها که حالا با حضور ژاوی چشم نواز بازی می‌کنند، می‌خواهند در اسپانیا قدرت مطلق باشند و برای این منظور باید رئال را در نیوکمپ به زانو درآورند تا به فینال جام حذفی اسپانیا صعود کنند.

لیست بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد

کارلو آنچلوتی و ژاوی فهرست خود برای بازی حساس فردا را اعلام کردند و در هر دو فهرست غایبان بزرگی دیده می‌شوند. در فهرست رئال مادرید نام فرلاند مندی به چشم نمی‌خورد و آلوارو رودریگز نیز شانس حضور در این بازی را از دست داد. مندی اخیرا توانسته بود از مصدومیت رهایی پیدا کند، ولی بار دیگر در تمرین مصدوم شد. آنتونیو رودیگر که در دو روز گذشته نتوانسته بود با تیم تمرین کند، امروز با بانداژی روی زانو تمرین کرد و وارد فهرست نیز شد.
فهرست رئال مادرید
تیبو کورتوا، لونین، لوئیس لوپز، کارواخال، ادر میلیتائو، آلابا، وایِخو، ناچو، اودریوسولا، لوکاس واسکز، رودیگر، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوآمنی، دنی سبایوس، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس جونیور، رودریگو و ماریانو.

در فهرست بارسلونا نام چهار بازیکن مطرح دیده نمی‌شود. غیبت پدری و و دمبله از قبل مشخص بود و در نهایت فرانکی دی‌یونگ و آندریاس کریستنسن هم به این بازی نرسیدند.
فهرست بارسلونا:
مارک آندره تراشتگن، آرائوخو، سرخیو بوسکتس، لواندوفسکی، آنسو فاتی، فران تورس، اینیاکی پنیا، مارکوس آلونسو، جوردی آلبا، کسیه، سرجی روبرتو، رافینیا، کُنده، اریک گارسیا، بالده، مارک کاسادو، گاوی، پابلو توره، آرنائو تناس، آلارکون، استانیس و گاریدو.

ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید| الکلاسیکوی نیمه نهایی در حد فینال!

ناهار پیش از بازی لغو شد

نشریه موندودپورتیوو اسپانیا از اتفاق عجیب قبل از ال کلاسیکو خبر و نوشت: به نظر می‌رسد این بار ال کلاسیکو بدون نهار سنتی خواهد بود. تا الان پرس رئیس باشگاه رئال دعوت نامه‌ای از سوی لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا برای حضور در نهار قبل ال کلاسیکو دریافت نکرده است. همیشه قبل از بازی‌های ال کلاسیکو میزبان بازی میهمان را دعوت می‌کند تا نهاری را در کنار یکدیگر بخورند.

بارسا به دنبال ثبت چهارمین برد متوالی

رئال مادرید و بارسلونا در حالی چهارشنبه شب به مصاف هم می‌روند که کاتالان‌ها این فرصت را دارند که از نظر برد در تاریخ ال کلاسیکو با رئال مادرید برابر شوند. در حال حاضر در تاریخ بازی‌های رو در روی دو تیم، رئال مادرید ۱۰۱ برد داشته، کاتالان‌ها ۱۰۰ برد و ۵۲ بازی هم مساوی شده است. چهارشنبه ال کلاسیکوی شماره ۲۵۴ برگزار خواهد شد که بارسلونا به دنبال چهارمین پیروزی متوالی خود است. ژاوی از پنج تقابل با تیم آنچلوتی پنج پیروزی و دو شکست داشته است. از سویی در تاریخ ال کلاسیکو‌ها، رئال مادرید ۴۲۰ گل زده و بارسلونا ۴۱۵ تا. بوسکتس نیز می‌تواند رکوردش به عنوان بازیکنی با بیشترین ال کلاسیکو را طولانی‌تر کند.

اعتراض رئال مادرید به داور ال‌کلاسیکو!

باشگاه رئال با انتشار کلیپی اشتباهات داور وی‌ای‌آر بازی این تیم برابر بارسلونا را یادآوری کرد. مارتینز مونوئیرا، به عنوان داور وی‌ای‌آر این مسابقه انتخاب شده است. روزنامه اسپانیایی "مارکا" در این خصوص نوشت: باشگاه معتقد است که این داوران در گذشته آسیب‌های زیادی به تیم وارد کرده‌اند و به نظر نمی‌رسد صلاحیت قضاوت مسابقه‌ای با این اهمیت را داشته باشند. " همچنین این روزنامه افزود: "رئال مادرید در پاسخگویی به این انتصاب معطل نکرد و در سایت خود کلیپی پخش کرد که یادآور اشتباهات داوران در برابر این تیم بود. " این باشگاه در کانال رسمی خود به نحوه قضاوت یکی از دیدار‌هایی که رئال مادرید بیشترین آسیب داوری را در سال‌های اخیر در آن دیده، یعنی بازی با سویا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ اشاره کرد. به گزارش این کانال، آن مسابقه برای آن‌ها به قیمت یک قهرمانی تمام شد و داوران علیه رئال مادرید "شش اشتباه مهم" مرتکب شدند.

ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید| الکلاسیکوی نیمه نهایی در حد فینال!

ژاوی: رئال شانس بیشتری برای صعود دارد

ژاوی هرناندس در نشست خبری پیش از ال‌کلاسیکوی فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل‌ری که آخرین قسمت از پنجمین نبرد بارسلونا و رئال مادرید در فصل جاری است، مدعی شد که با وجود برتری یک بر صفر شاگردانش در دور رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، کهکشانی‌ها همچنان شانس بیشتری برای صعود دارند. او گفت: بخت اول صعود؟ نظر‌ها متفاوت است. احساس من، اما این است که در بازی‌های رفت و برگشتی، زمانی که نوبت ما می‌شود که در خانه بازی برگشت را برابر رئال مادرید انجام دهیم، کار بسیار سخت‌تر است، چون وقتی نوبت‌تان می‌شود با خودتان می‌گویید که از آخرین باری که رئال مادرید در یک بازی رفت و برگشتی بازنده بوده چقدر می‌گذرد. به همین دلیل است که هنوز فکر می‌کنم با وجود باخت یک بر صفر خانگی‌اش، رئال مادرید شانس بیشتری برای صعود دارد حتی اگر فشار روی آن‌ها باشد.
ژاوی درباره غایبان تیمش برای این بازی هم گفت: برنامه ما برای این بازی به خاطر غایبانی که داریم، تغییر نخواهد کرد و همان چیزی خواهد بود که پیش از این بوده است. در مورد پدری شاید لازم باشد کمی محتاط‌تر باشیم. ما می‌خواهیم بر بازی مسلط باشیم و آن را ببریم. نبود غایبان چیزی را در مورد برنامه بازی‌مان تغییر نمی‌دهد.
سرمربی کاتالان‌ها افزود: هدف ما ارائه عملکردی مشابه به آن چیزی است که در بازی سوپرجام اسپانیا و بازی خانگی‌مان برابر رئال در لیگ انجام دادیم. در این بازی شرایط به سود ماست، اما رئال مادرید قهرمان لیگ و اروپاست. می‌خواهیم بر بازی تسلط داشته باشیم، اما این کار آسانی نخواهد بود.

ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید| الکلاسیکوی نیمه نهایی در حد فینال!

آنچلوتی: نوبت پیروزی ما در ال‌کلاسیکو است

کارلو آنچلوتی با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما متمرکز و باانگیزه هستیم. احساس خوبی داریم و فردا در مصاف با بارسلونا خوب کار خواهیم کرد. وی افزود: ال‌کلاسیکو همیشه مهمترین بازی است. رقابت در این بازی بسیار بالاست. ما می‌دانیم که می‌توانیم در یک فینال دیگر بازی کنیم و جام حدفی برای ما خیلی مهم است. برای بازی فردا هم می‌توانیم تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کنیم، هم نه! ما در دو بازی اخیر مقابل بارسا عالی بازی کردیم و در بازی رفت در نوکمپ به کسب پیروزی نزدیک بودیم.
سرمربی رئال مادرید تصریح کرد: انرژی و تجربه در بازی فردا مهم خواهد بود. ما همچنین باید در بازیسازی از عقب زمین خیلی خوب باشیم. تجربه بازیکنان باتجربه هم فاکتوری مهم در بازی فردا خواهد بود. ما می‌خواهیم در مصاف با بارسلونا بازی کاملی را از خود ارائه دهیم. اگر این کار را انجام دهیم، می‌توانیم دروازه بارسا را باز کنیم. زمان پیروزی ما در ال‌کلاسیکو فرا رسیده است.
کارلتو همچنین درباره وضعیت بازیکنانش خاطرنشان کرد: مودریچ و کروس دست نیافتنی هستند، اما این بدین معنا نیست که هر دوی آن‌ها فردا در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. رودیگر در وضعیت خوبی است و می‌تواند فردا بازی کند. چوامنی پس از جام جهانی دوره بدی را سپری کرد، اما او به خوبی ریکاوری کرده و حالا در بهترین سطح خود است. کاماوینگا هم در کار با توپ زبده است و از دقایقی که برای بازی به او می‌دهم، نهایت استفاده را می‌برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->